WEKO3
アイテム
高松大学経営学部のカリキュラム構造の可視化の取組み(2)
https://takamatsu-u.repo.nii.ac.jp/records/6388
https://takamatsu-u.repo.nii.ac.jp/records/63883090cff3-b855-477d-89f4-92aa1ba28577
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2014-10-24 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | 高松大学経営学部のカリキュラム構造の可視化の取組み(2) | |||||||
タイトル | ||||||||
言語 | en | |||||||
タイトル | Report on a Visualization Work on the Curriculum Structure of Faculty of Buisiness Administration at Takamatsu University (2) | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | jpn | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
著者 |
浮穴, 学慈
× 浮穴, 学慈
|
|||||||
内容記述 | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | In recent years, for the purpose of proper class registration, many colleges and universities provide visualized information on curriculum, e.g. prerequisite diagrams and figures which show each subject relates with and is arranged in a whole curriculum. The auther intend to examine effects of the visualized information against students’ behavior of class registration. In this paper, the auther report the causality between presentation of class registration model examples or prerequisite diagrams and freshmen behavior of Faculty of Business Administration at Takamatsu University 2011. |
|||||||
書誌情報 |
研究紀要 en : Research bulletin 巻 58・59, p. 61-76, 発行日 2013-02-28 |
|||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 高松大学・高松短期大学 | |||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 2185-1786 | |||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AA12458238 | |||||||
フォーマット | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | application/pdf | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |