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アイテム
サービスとしての講義 -顧客歓喜の視点より-
https://takamatsu-u.repo.nii.ac.jp/records/6427
https://takamatsu-u.repo.nii.ac.jp/records/6427a70d76d6-b678-40f1-bc01-37d37062787b
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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64-65_1_039-072_takeuchi.pdf (2.0 MB)
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
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公開日 | 2016-02-28 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | サービスとしての講義 -顧客歓喜の視点より- | |||||||
タイトル | ||||||||
言語 | en | |||||||
タイトル | Lectures as Services from the viewpoint of customer delight | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | jpn | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
著者 |
竹内, 由佳
× 竹内, 由佳
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内容記述 | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | As the service-oriented economy grows, it is possible to perceive educational activities as a part of service activities too. However, though we think “educational activities = service activities”, actually how can we satisfy our students which are our customers? This paper focuses on customer delight and describes lectures as services which might make it possible to attract the delight of students which the author is actually teaching. |
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書誌情報 |
研究紀要 en : Research bulletin 巻 64・65, p. 39-72, 発行日 2016-02-28 |
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出版者 | ||||||||
出版者 | 高松大学・高松短期大学 | |||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 2185-1786 | |||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AA12458238 | |||||||
フォーマット | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | application/pdf | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |