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オンライン口コミの情報探索行動における課題
https://takamatsu-u.repo.nii.ac.jp/records/6517
https://takamatsu-u.repo.nii.ac.jp/records/6517a40bdd56-b6ad-44f4-aa7a-12d3c5d4a0d3
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
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公開日 | 2020-09-30 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | オンライン口コミの情報探索行動における課題 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | Future Issues in Electronic Word-of-Mouth Information Seeking Behavior | |||||||
言語 | en | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | jpn | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
著者 |
日笠, 倫周
× 日笠, 倫周
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内容記述 | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | Most previous research about the effect of eWOM falls under the assumption that consumers refer to word-of-mouth information on a single web page and form an evaluation of a product or service based on that information. Because of this assumption, the prior research has been discussed in only limited aspects of online consumer behavior. Therefore, this paper considers the impact of eWOM. | |||||||
書誌情報 |
研究紀要 en : Research bulletin 巻 74, p. 1-18, 発行日 2020-09-30 |
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出版者 | ||||||||
出版者 | 高松大学・高松短期大学 | |||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 2185-1786 | |||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AA12458238 | |||||||
フォーマット | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | application/pdf | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |